РЕКЛАМНИ ПАКЕТИ за церемонията по връчване на Годишните награди

РЕКЛАМНИ ПАКЕТИ за церемонията по връчване на Годишните награди

РЕКЛАМНИ ПАКЕТИ за церемонията по връчване на Годишните награди

ПЛАТИНЕН РЕКЛАМОДАТЕЛ

50 000 лв.

ПАКЕТЪТ ВКЛЮЧВА:

  • Фирмено лого (4 броя) върху Стената на славата в основното фоайе;
  • Фирмено лого (4 броя) върху основния банер на сцената в залата;
  • Обявяване като „Платинен рекламодател” по време на церемонията по награждаването;
  • Излъчване на видеореклама на видеостените във фоайето (с видеоматериал, изготвен от Рекламодателя)
  • Излъчване на фирмено лого на видеостените в залата за провеждане на церемонията, както и на централната видеостена по време на събитието;
  • Фирмено лого на централно място във всички печатни материали за събитието (покана, брошура и др.);
  • Реклама (2 страници А5) в рекламен пакет, съпътстващ поканата за Годишния бал;
  • Осигуряване на рекламни билбордове;
  • Обявяване като „Платинен рекламодател” в прессъобщенията до медиите;
  • Обявяване като „Платинен рекламодател” в съобщенията във връзка с Годишния бал до членовете;
  • Фирмен банер на интернет страницата на КРИБ за период от пет седмици;
  • Разпространяване на фирмени брошури/сувенири в края на събитието;
  • Осигуряване на 6 места на VIP маса в залата за провеждане на церемонията;
  • Включване в Настоятелството на „Академия Икономика”.

_____________________________________________________________________________

ЗЛАТЕН РЕКЛАМОДАТЕЛ

35 000 лв.

ПАКЕТЪТ ВКЛЮЧВА:

  • Фирмено лого (3 броя) върху Стената на славата, разположена в основното фоайе;
  • Фирмено лого (3 броя) върху основния банер, разположен на сцената в залата;
  • Обявяване като „Златен рекламодател” по време на церемонията по награждаването;
  • Излъчване на видеореклама на видеостените във фоайето (с видеоматериал, изготвен от Рекламодателя);
  • Излъчване на фирмено лого на видеостените в залата за провеждане на церемонията;
  • Фирмено лого на централно място във всички печатни материали за събитието (покана, брошура и др.);
  • Реклама (2 страници А5) в рекламен пакет, съпътстващ поканата за Годишния бал;
  • Обявяване като „Златен рекламодател” в прессъобщенията до медиите;
  • Обявяване като „Златен рекламодател” в съобщенията във връзка с Годишния бал до членовете;
  • Фирмен банер на интернет страницата на КРИБ за период от три седмици;
  • Разпространяване на фирмени брошури/сувенири в края на събитието;
  • Осигуряване на четири VIP места в залата за провеждане на церемонията;
  • Включване в Настоятелството на „Академия Икономика”.

______________________________________________________________________________

СРЕБЪРЕН РЕКЛАМОДАТЕЛ

25 000 лв.

ПАКЕТЪТ ВКЛЮЧВА:

  • Фирмено лого (2 броя) върху Стената на славата, разположена в основното фоайе;
  • Фирмено лого (2 броя) върху основния банер, разположен на сцената в залата;
  • Обявяване като „Сребърен рекламодател” по време на церемонията по награждаването;
  • Излъчване на видеореклама на видеостените във фоайето (с видеоматериал, изготвен от Рекламодателя);
  • Излъчване на фирмено лого на видеостените в залата за провеждане на церемонията;
  • Фирмено лого на централно място във всички печатни материали за събитието (покана, брошура и др.);
  • Реклама (1 страница А5) в рекламен пакет, съпътстващ поканата за Годишния бал;
  • Обявяване като „Сребърен рекламодател” в прессъобщенията до медиите;
  • Обявяване като „Сребърен рекламодател” в съобщенията във връзка с Годишния бал до членовете;
  • Фирмен банер на интернет страницата на КРИБ за период от две седмици;
  • Осигуряване на две VIP места в залата за провеждане на церемонията.

________________________________________________________________________________

БРОНЗОВ РЕКЛАМОДАТЕЛ

15 000 лв.

ПАКЕТЪТ ВКЛЮЧВА:

  • Фирмено лого (1 брой) върху Стената на славата, разположена в основното фоайе;
  • Фирмено лого (1 брой) върху основния банер, разположен на сцената в залата;
  • Реклама (1/2 страница А5) в рекламен пакет съпътстващ поканата за Годишния бал;
  • Обявяване като „Бронзов рекламодател” в прессъобщенията до медиите;
  • Обявяване като „Бронзов рекламодател” в съобщенията във връзка с Годишния бал до членовете;
  • Излъчване на фирмено лого на видеостените във фоайето и залата за  провеждане на церемонията;
  • Фирмен банер на интернет страницата на КРИБ за период от една седмица;
  • Осигуряване на две VIP места в залата за провеждане на церемонията.