Всеки шести българин е запознат с кампанията на пивоварите
3 декември, 2018 г. Ученици от три училища в град Русе активно се включиха в спортна надпревара, вдъхновена от мотото "Спортът е по-добрият начин децата да пораснат". Събитието в Русе е 12-то по ред в страната и се организира в изпълнение на сключено споразумение между Главна дирекция „Национална полиция“ – МВР и Съюза на пивоварите в България за сътрудничество и взаимодействие в превантивна кампания срещу употребата на алкохол от лица под 18 годишна възраст. Различните образователни, спортни, консултативни и информационни дейности на инициативите, реализирани в рамките на "Спортът е по-добрият начин децата да пораснат", имат за цел да насърчават и популяризират масовия спорт и здравословното възпитание на децата, включително и като модел и подход за универсална превенция.
Малките, но изключително умели спортисти от русенските училища, премериха сили в няколко щафетни игри. В крайното класиране отборите се подредиха по следния начин: на първо място отборът на СОУПНЕ „Фридрих Шилер“; на второ място възпитаниците на ОУ „Никола Обрентенов“; а на трето място децата от ОУ „Иван Вазов“. Всички участници и гости на спортния празник получиха купи, медали, грамоти и насърчителни награди, осигурени от Съюза на пивоварите в България.
На мероприятието присъстваха директорът на ОДМВР – Русе ст. комисар Теодор Атанасов, заместник-областният управител на област Русе Валентин Колев, секретарят на Националния съвет по превенция на престъпността гл. инспектор Денислав Донков, изп. директор на Съюза на пивоварите Ивана Радомирова, представители на Главна дирекция „Национална полиция“, както и началникът на отдел „Управление на кризи“ в Община Русе Петко Добрев, който връчи и поздравителен адрес на организаторите от името на кмета на Община Русе г-н Пламен Стоилов.
По време на събитието изпълнителният директор на Съюза на пивоварите отново подчерта, че благодарение на устойчивите партньорства, чрез които се осъществява кампанията за спорт и превенция на СПБ, в инициативите вече ежегодно се включват над 14 хиляди родители, деца, семейства. "Постигнатите резултати за пореден път показват, че социалните кампании са успешни, само когато е налице доверие, ентусиазъм, обединение на усилията на отговорния бизнес, официалните институции, неправителствените организации, семействата, медиите. И през 2019 г. ние ще продължим с кампанията за спорт и превенция, изцяло доверявайки се именно на този модел на взаимодействие между всички наши партньори.", допълни Ивана Радомирова.
Сред най-информираните за инициативите на кампанията през настоящата година са жителите на Плевен и Стара Загора.
За повече информация:
Съюз на пивоварите
Tel.: +359 2 989 40 24
http://www.pivovari.com
http://pivovari.com/beer-and-society/prevention-campaigns