SIN S1 и L-city бяха представени на изискан коктейл пред отбрана аудитория в НДК
Собственикът и основател на SIN CARS, Росен Даскалов представи най-новите проекти на компанията – шосейна версия на първи български електрически автомобил SIN S1 и концепция за мултифункционален и компактен електромобил L City, който е планиран да се произвежда на родна земя и да се изнася в чужбина.
На събитието, което се проведе в НДК, присъстваха представители на правителството, депутати, бизнесмени, приятели и почитатели на СИН КАРС.
Вечерта бе открита официално от Лъчезар Борисов – Заместник министър на Икономиката на Република България. Водещ бе Владимир Илиев – дългогодишен приятел и ментор на Росен Даскалов.
Росен Даскалов представи пред гостите историята на СИН КАРС и как се е родила идеята за създаването на първия български суперавтомобил, както и подробности относно най-новите проекти на компанията.
Гости на събитието бяха и пилотите Иван Влъчков и Константин Маршавелов, които споделиха колко са горди да бъдат част от отбора „София Кар Моторспорт”. В тази връзка бе представен и проектът на „София Кар Моторспорт” за дългосрочно решаване на проблема с безопасността и културата на движението по пътищата на Европейския съюз и България ''Моторният спорт има силата да вълнува и забавлява милиони по целия свят. Също така, носи отговорност пред своите шофьори, зрители и широката общественост да демонстрират най-високите стандарти за безопасност и да предадат жизненоважното послание, че високата скорост принадлежи на състезателната писта, а не на пътя.”
Целта на проекта е да подобри културата на пътя на подрастващите посредством въвеждането на задължителен предмет в програмата на учениците от 1-ви до 12-ти клас – ‘’Безопасност на движението и управлението на автомобила’’ и изграждането на центрове за безопасност на движението, в който децата да могат да практикуват наученото в часовете по безопасност на движението.
Кулминацията на вечерта бе представянето на двата автомобила L-city и SIN S1 със зрелищно светлинно шоу и под звуците на автентични български гайди. Пилотите Иван Влъчков и Константин Маршавелов лично повозиха желаещите да се запознаят отблизо с автомобилите.
SIN S1 е революционен и многофункционален автомобил със състезателна и улична версия, който може да бъде персонално проектиран от бъдещия си собственик!
Започвайки с избора на шаси, можете да го проектирате, както като открит кабриолет, така и като напълно оборудвано затворено купе с климатик, електрически прозорци и изискан интериор, който да отговаря и на най-взискателните водачи. Можете да изберете и комбинация между двете. Вие решавате какви да бъдат характеристиките на колата, нивото на комфорт и стила на екстериора. Също така можете да избирате между три типа задвижване на Вашия S1 – двигател с вътрешно горене в два варианта: 2,3 литра eco boost, 310 к.с. или 3,5 литра, 365 к.с., задвижване с Plug-in хибридна система или напълно електрически автомобил със 120 волтова батерия със стартова мощност 24kW/h и 120 к.с. на електрическия мотор, което Ви дава 200км пробег за едно зареждане. Вие избирате стила на купето, като стартирате от отворен тип спортна кола, към която можете да добавяте компоненти и да ”затворите” купето. Модулният дизайн ви позволява да актуализирате или да променяте дизайна на Вашия S1 за целия срок на експлоатация на автомобила.
Какво се крие за концепцията L-city?
L-city e мултифункционална платформа, над която може да се надграждат различни варианти, съобразно нуждите на използване. Конструкцията ще позволява във всеки един момент да бъде надграждана спрямо нуждите на различните клиенти. Използването на стандартно управление с волан, педали и седалка ще бъде предвидено да бъде заменено лесно с електрохидравлична система за управление и спиране. Пълната автоматизация на контролните елементи ще позволява лесното надграждане на самоуправляващо се превозно средство. Първи етап ще бъде произвеждането на автомобилите основно като транспортни с максимум 2 места в категория L6-E и L7-Е, които позволяват лесна хомологация и регистрация за движение в Европа. Скоростите за предвижване ще бъдат, съответно, лесно регулируеми, като не се предвиждат скорости по-големи от 70 км./ч. Колкото до структурата на шасито на автомобила, то е аналог на електрическите автобуси на компанията BYD.